jHMS/edok – Elektroniczne dokumenty
jHMS/edok – Elektroniczne dokumenty – Moduł e-Deklaracje powstał ze względu na potrzebę obniżenia kosztów i czasochłonności prac związanych z wysyłką deklaracji podatkowych. Wykorzystanie przygotowanego rozwiązania gwarantuje prawidłowość sporządzanych deklaracji dzięki pełnej integralności z modułami kadrowo-płacowymi.
W celu usprawnienia wysyłki deklaracji PIT (m.in. PIT-11 oraz PIT-40) system pozwala na przygotowanie paczki dokumentów elektronicznych. Ponadto istnieje mechanizm podpisania wszystkich deklaracji jednym podpisem, bez konieczności wprowadzania numeru dla każdej deklaracji oddzielnie. Proces jest całkowicie zautomatyzowany i bezpieczny, a jego końcowym etapem jest pobranie UPO (Urzędowego Potwierdzenia Odbioru) po przesłaniu deklaracji. Dodatkowym atutem jest przechowywanie zarchiwizowanych dokumentów elektronicznych w podziale na lata.
Zastosowanie:
- jednorazowe i masowe podpisywanie deklaracji,
- jednorazowa lub masowa wysyłka deklaracji na portal Ministerstwa,
- podgląd deklaracji,
- ewidencja podpisu kwalifikowanego,
- monitorowanie statusu sporządzonych deklaracji,
- pojedynczy lub masowy odbiór Urzędowego Potwierdzenia Odbioru (UPO),
- pełna integracja z aplikacją HMS/plac oraz HMS/bfpl,
- możliwość konfiguracji i testowej wysyłki deklaracji na portal Ministerstwa,
- archiwizacja dokumentów elektronicznych.
jHMS/soc – Obsługa socjalna
Moduł wspomaga prowadzenie ewidencji wypłat z uczelnianego funduszu świadczeń socjalnych oraz obsługę pożyczek z funduszu mieszkaniowego. Stanowi on integralną część systemu kadrowo-płacowego bazując na osobowych kartotekach pracowników i umożliwiając ewidencję wypłacanych świadczeń pieniężnych oraz przekazywanych świadczeń „w naturze”. Realizacja obsługi socjalnej odbywa się w oparciu o listy drukowane w module socjalnym lub poprzez import danych do modułu płacowego.
W ramach aplikacji prowadzone są kartoteki zarówno świadczeń, jak i pożyczek w ramach funduszu mieszkaniowego. Moduł ewidencjonuje niezbędne dane, takie jak dane świadczeniobiorcy/pożyczkobiorcy, informacje o ewentualnych poręczycielach i szczegóły świadczenia/pożyczki z możliwością drukowania umów. Udzielone pożyczki mogą być automatycznie przenoszone do modułu płac osobowych, w celu potrącania kolejnych rat.
Zastosowanie:
- rejestr osób uprawnionych do otrzymywania świadczeń z funduszu socjalnego – pracownicy, emeryci/renciści, dzieci, spadkobiercy,
- ewidencja świadczeń m.in. pieniężnych, rzeczowych, zapomóg, wczasów „pod gruszą”, dofinansowań do wypoczynku zorganizowanego, udziału w imprezach kulturalnych, sportowo-rekreacyjnych,
- rejestracja udzielonych pożyczek na cele mieszkaniowe,
- wydruki umów i tworzenie raportów na podstawie danych z modułu,
- kontrola poręczeń oraz ilości otrzymanych świadczeń,
- automatyczna generacja świadczeń w oparciu o wskazane warunki,
- automatyczne tworzenie pliku z przelewami do importu,
- integralność z modułami płacowymi,
- kontrola kwestii podatkowych – sald otrzymanych świadczeń w ramach limitów określonych w przepisach podatkowych.
jHMS/tran – Obsługa transportu
Moduł wspomagający zarządzanie flotą samochodową, rejestracją kart drogowych wraz z rozliczeniem czasu pracy kierowców. Zapewnia rozliczenie i kontrolę kosztów eksploatacji pojazdów. System posiada funkcję przypominania o badaniach technicznych, ubezpieczeniach oraz ważności badań okresowych kierowców.
Zastosowanie:
- rejestracja kart drogowych
- planowanie i rejestracja czasu pracy kierowców
- gromadzenie szczegółowych danych o pojazdach, przeglądach, ubezpieczeniach, wyposażeniu, naprawach
- korzystanie z baz kontrahentów i pracowników
- możliwość integracja z modułem kadrowym dzięki czemu istnieje dwustronny przepływ informacji o pracownikach i ich czasie pracy
- integracja z środki trwałe, który umożliwia dwustronny przepływ informacji na temat pojazdów i ich wyposażenia
- elastyczne narzędzie analityczne umożliwiające tworzeniu sprawozdań i raportów
jHMS/ziel – Obsługa terenów zielonych
Moduł gromadzi informacje dotyczące terenów zielonych należących do uczelni oraz zaplanowanych i zrealizowanych prac na tych obszarach. Zapewnia możliwość graficznego przedstawienia terenów zielonych wraz z zabudowaniami oraz nasadzeniami. Wspomaga zarządzanie harmonogramem zadań, ich planowaniem i realizacją. Zawiera także ewidencję oraz stany sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania zaplanowanych prac.
Zastosowanie:
- stworzenie bazy terenów zielonych należących do uczelni
- planowanie prac do wykonania na tych terenach
- graficzne przedstawienie terenów wraz z nasadzeniami
- gromadzenie danych o sprzęcie i narzędziach
- możliwość analizy zgromadzonych danych w postaci sprawozdań oraz raportów.
jHMS/goni – Zarządzanie nieruchomościami
Moduł wspomaga zarządzanie gruntami oraz budynkami stanowiącymi własność uczelni, jak również tymi wynajmowanymi od podmiotów zewnętrznych. Moduł pozwala na ewidencjonowanie faktycznego stanu nieruchomości i prowadzenie na nich czynności związanych z zawieraniem umów najmu, naliczaniem czynszów (również automatycznym) i waloryzacji oraz naliczaniem należnych podatków. Integracja z innymi modułami systemu HMS zapewnia pracę na wspólnych danych w zakresie środków trwałych, kontrahentów oraz rozliczeń finansowych.
Zastosowanie:
- pełna ewidencja gruntów oraz budynków uczelni oraz powiązanych z nimi ksiąg wieczysty
- zarządzanie umowami najmu gruntów i budynków
- zarządzanie czynszami i wyliczaniem podatków od wynajmowanych powierzchni gruntów i budynków
- komunikacja z zewnętrznymi modułami w zakresie:
- środków trwałych
- waloryzacji
jHMS/gest – Środki trwałe
System wspomagająca ewidencjonowanie środków trwałych, wartości niematerialnych prawnych i wyposażenia. Umożliwia tworzenie dokumentów: przyjęcia, likwidacji, zmiany, przekazania. Umożliwia tworzenie grup podziału ewidencjonowanych przedmiotów. W pełni współpracuje z modułami finansowo – księgowym i gospodarką nieruchomościami. Umożliwia automatyczne wygenerowanie i kontrolę planów amortyzacji – w rozbiciu na bilansową oraz podatkową wraz z podziałem na źródła finansowania. Wspomaga przeprowadzenie inwentaryzacji przy możliwości podziału na miejsca użytkowania i osoby odpowiedzialne czy też jednostki. Dodatkowo umożliwia współpracę z systemem RFID w celu usprawnienia procesu spisu i rozliczania.
Zastosowanie:
- prowadzenie szczegółowej ewidencji za pomocą kart oraz typowych dokumentów związanych ze środkami trwałymi
- automatyczne naliczanie planu amortyzacji
- szczegółowy proces inwentaryzacji z możliwości podziały miejsc spisowych według osób
- możliwość bieżącej kontroli stanu środków trwałych za pomocą licznych zestawień
- integracja z modułem finansowo-księgowym
- integracja z modułem gospodarki nieruchomościami
- tworzenie dokumentów na podstawie kart środków trwałych
- comiesięczne naliczanie planu amortyzacji
- możliwość integracji z systemem RFID
- możliwość eksportu danych finansowo – księgowych do obcych systemów
jHMS/goma – Gospodarka magazynowa
Korzystając z tego modułu mamy możliwość wprowadzenia i wystawiania dokumentów, które kreują obroty w magazynie. Na bieżąco na ich podstawie możemy podejrzeć na licznych zestawieniach ich wpływ na działalność magazynu zarówno w ujęciu analitycznych jak i syntetycznym. Tworząc inwentaryzację system przygotowuje nas, podpowiadając aktualne stany oraz pozwalając na wydruk arkuszy spisowych. Wszelkie wynikłe różnice są wykrywane i rozliczane w automatyczny sposób. W przypadku ponownej wyceny towarów i materiałów na magazynie proces aktualizacji pozwala na szybką zmianą wartości. Dodatkowo moduł wspiera działalności wydawnictw w zakresie konsygnacji.
Zastosowanie:
- możliwość prowadzenie ewidencji na kilku magazynach jednocześnie
- możliwość generowania szerokiej gamy zestawień prezentujących przepływ i stany towarów oraz materiałów we wszystkich prowadzonych magazynach
- obsługa inwentaryzacji oraz automatyczne generowanie dokumentów wyrównujących stany magazynowe po przeprowadzeniu inwentaryzacji
- możliwość dokonania aktualizacji wartości towarów i materiałów dostępnych na magazynie
- integracja z modułem finansowo – księgowym
- wprowadzane przychody i rozchody są automatycznie widoczne na zestawieniach
- automatyczne rozliczanie różnic inwentaryzacyjnych
- rozliczanie różnic groszowych
- wsparcie dla konsygnacji
jHMS/fk – Finanse i księgowość
jHMS/FK
Księga główna stanowi kompleksowe rozwiązanie dedykowane do wspierania działalności finansowo – księgowe. System jest w pełni zgodny z wymogami prawnymi i formalnymi dotyczącymi rachunkowości. Moduł posiada możliwość integracji z otaczającymi go elementami, takimi jak: kasy, dokumenty zakupu i sprzedaży, środki trwałe oraz zarządzanie gospodarka magazynowa, budżetowanie.
Do podstawowych funkcji należą: prowadzenie dziennika głównego i definiowalnych dzienników cząstkowych, dekretacja dokumentów min. za pomocą schematów księgowań oraz ich księgowanie, generowanie sprawozdań finansowego takich jak bilans, rachunek zysków i strat, rachunek przepływów pieniężnych, prowadzenie ewidencji VAT, rozliczanie kosztów.
Zastosowanie:
- możliwość rejestracji i księgowania dokumentów w wielu okresach obrachunkowym, również na przełomie lat
- możliwość generowania dekretów na podstawie schematów księgowań
- definiowanie zestawień dowolnych
- prowadzenie rachunku kosztów w różnych układach, autodekretacja, kontrola kręgów kosztów
- spersonalizowany plan kont
- monitorowanie informacji finansowych wewnątrz przedsiębiorstwa
- utrzymywanie historii operacji dla celów audytu
- możliwość tworzenia raportów okresowych na temat kondycji finansowej uczelni
- możliwość pełnej integracja z pozostałymi modułami HMS obsługującymi pozostałe obszary działalności jednostki
- możliwość eksportu do różnego rodzaju plików min. Arkuszy kalkulacyjnych
- możliwość załączenia skanów dokumentów do dekretów
- pełna obsługa rozrachunków w połączeniu automatyczną dekretacją not odsetkowych i kompensat
jHMS/media – Media
System został zaprojektowany z myślą o wspomaganiu rozliczenia mediów na uczelniach wyższych. Moduł prowadzi ewidencję i rozliczenie kosztów dla: energii cieplnej, wody, prądu, gazu oraz usług telekomunikacyjnych. Dodatkowo możliwa jest również ewidencja: umów, faktur oraz bilingów.
Konstrukcja systemu zapewnienia przypisanie kosztów z tytułu mediów do miejsca ich powstania (budynki) z uwzględnieniem typów działalności oraz prezentację ich wzajemnych powiązań w strukturze drzewa.
Jeżeli chodzi o usługi telekomunikacyjne użytkownik posiada możliwość rozdziału kosztów za rozmowy: prywatne i służbowe, naliczanie należności za korzystanie z sieci Internet, zarówno dla operatorów sieci stacjonarnej, jak i komórkowej. Po dokonaniu rozliczenia system umożliwia generowanie wydruków i zestawień.
Zastosowanie:
- rozbudowany system kartotek budynków, faktur podstawowych i korygujących, grup rodzajów działalności, jednostek logicznych, najemców, taryf, szablony importu bilingów telefonicznych
- możliwość wprowadzenia odczytu szacowanego dla danego rozliczenia
- możliwość wprowadzenia korekty kosztów
- licznik fizyczny może posiadać połączenie z większą liczbą liczników głównych
- dla wybranego medium, dany licznik może zostać rozliczony wg przydzielonej mu wcześniej taryfy
- generowanie wydruków i ich eksport do arkusza kalkulacyjnego:
- zestawienia kosztów zużycia i ich rozliczenia
jHMS/sopp – Obsługa postępowań przetargowych
głównym zadaniem modułu jest wsparcie obsługi procedur zakupowych w poszczególnych trybach udzielania zamówień. System prowadzi użytkownika przez cały proces – od momentu przygotowania wniosku, przez wygenerowanie specyfikacji zamówienia, przyjęcie ofert, a na wyborze ostatecznego Wykonawcy kończąc.
Za jego pośrednictwem użytkownik może utworzyć wszelkie potrzebne dokumenty w wersji elektronicznej, co usprawnia ich obieg w jednostce.Moduł zbudowano w oparciu o zakładki, które porządkują i automatyzują poszczególne czynności zapewniając pełną obsługę procedury przetargowej. Jego działanie jest w pełni zgodne z ustawą Prawo zamówień publicznych. Obsługa postępowań przetargowych nie jest jedynym zadaniem modułu Zamówienia. Ponadto umożliwia on gromadzenie oszczędności i usprawnia pracę w każdej firmie oraz instytucji,
w której istnieją zdefiniowane procedury dokonywania zakupów.
System wyróżnia się łatwością dostępu z dowolnego miejsca o dowolnej porze. Jest to szczególnie przydatne dla osób nadzorujących przebieg procedur i odpowiedzialnych za ich wynik. Korzystając z dowolnego komputera połączonego z Internetem mają one możliwość błyskawicznego dotarcia do szczegółowej wiedzy na temat przebiegu każdej konkretnej procedury zakupowej oraz każdej zawartej umowy.
Zastosowanie:
- gromadzenie i przetwarzanie danych o planowanych zamówieniach na dany okres budżetowania
- gromadzenie szczegółowych danych o prowadzonych postępowaniach, monitorowanie przebiegu procedury przetargowej
- wielokrotne wykorzystanie raz wprowadzonych danych
- tworzenie bazy umów i kontrola ich realizacji
- tworzenie bazy wykonawców z podziałem na grupy i historię udziału w postępowaniach
- analiza gromadzonych danych, przygotowywanie sprawozdań oraz raportów
- bieżące tworzenie bazy wiedzy na temat procedur zakupowych – nadzór i kontrola
- elastyczne narzędzie analityczne umożliwiające uzyska pożądanego zakresu danych za pomocą sprawozdań i raportów
- ograniczenie liczby błędów proceduralnych i oszczędność czasu
jHMS/limi – Budżetowanie
Jest to moduł budżetowania i nadzorowania środków finansowych przeznaczonych na określone cele. Umożliwia ewidencję wydatków w ramach poszczególnych budżetów, jeszcze przed ich zatwierdzeniem przez księgowość, dając informację o bieżącym stanie finansów. Realizowana w module ewidencja składanych zamówień udostępnia informacje o przewidywanym stanie środków, co pozwala na uniknięcie ich przekroczenia w momencie faktycznej realizacji zamówień. Dostępne raporty dotyczące budżetów, wpływów, zamówień i wydatków.
Moduł wpiera również rozliczanie różnego rodzaju projektów, grantów, prac naukowych i innych typów prac realizowanych na Uczelnie. Dzięki odwzorowaniu kalkulacji możliwe jest ponoszenie kosztów w układzie kalkulacyjnym dbając o pilnowanie ilości środków. Miłym dodatkiem jest system alertów informujący o czasie rozliczania projektów tak aby nie spóźnić się z rozliczeniem.
Zastosowanie:
- bieżąca ewidencja dokumentów, w momencie ich pojawienia się
- rozliczanie różnego rodzaju projektów, grantów, prac naukowych i innych typów prac
- aktualna informacja o stanie środków finansowanych przeznaczonych na określony budżet
- potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji przez dział zamówień publicznych
- kontrola ewidencjonowanych wydatków z kalkulacjami
- korzystanie z dostępnych w systemie słowników / kartotek, na zasadzie współpracy z innymi jednostkami uczelni (np. kartoteka kontrahentów, plan kont)
- możliwość dostępu do wprowadzonych dokumentów, w momencie ich zapisania w systemie, przez zainteresowane osoby
- minimalizacja możliwości przekroczenia limitu środków w oparciu o dostęp do informacji o bieżącym stanie środków finansowych (po realizacji faktur) oraz ich przewidywanym stanie (na podstawie ewidencji składanych zamówień)
- przyspieszenie obiegu informacji poprzez automatyczny jej przepływ między modułami systemu, a tym samym jednostkami organizacyjnymi uczelni
- bezpośredni dostęp do informacji osób bezpośrednio związanych z realizacją działań objętych limitami, tak w administracji centralnej jak i wydziałowej
- dostęp do zestawień tworzonych według różnych kryteriów, stanowiących podstawy do przygotowywania analiz ekonomicznych
jHMS/zaks – Zakupy i sprzedaż
Jest to moduł dedykowany jako centralne miejsce ewidencji dokumentów zakupowych oraz wystawiania dokumentów sprzedażowych. Pozwala na etapowy model zatwierdzania i uzupełniania dokumentów w wielu dedykowanych typach. Nadzoruje rozbudowaną kartotekę kontrahentów i czuwa nad jej spójnością dla każdego z modułów powiązanych. Dodatkowo pozwala na tworzenie poleceń wypłaty oraz przelewów.
Zastosowanie:
- wystawianie dokumentów sprzedażowych na podstawie danych z innych modułów
- możliwość wprowadzania szczegółowych informacji o dokumentach kosztowych i sprzedażowych
- automatycznie tworzony rejestr VAT
- możliwość wprowadzania i wystawiania dokumentów w walutach obcych
- możliwość wystawiania dokumentów sprzedażowych na podstawie danych z modułów zintegrowanych
- integracja z modułem finansowo – księgowym
- tworzenie poleceń wypłaty
- tworzenie przelewów min. krajowych i zagranicznych
- integracja z drukarkami fiskalnymi
- pliki JPK
- możliwość powiązania z obrotem magazynowym
jHMS/roza - Rozkłady zajęć
jHMS/roza – Plan zajęć – Moduł pozwala skutecznie wspomagać pracowników odpowiedzialnych za przygotowanie planu i właściwe rozmieszczenie zasobów (zajęć, wykładowców, sal), spełniający indywidualne wymagania wykładowców oraz grup studentów.
Zastosowanie:
- układanie planów zajęć w widoku wszystkich sal dydaktycznych
- edycja ułożonych zajęć w trzech widokach: sal dydaktycznych, wykładowców oraz grup studenckich
- uwzględnianie preferencji wykładowców oraz sal wykładowych
- definiowanie relacji zachodzących między grupami oraz określanie grup specjalnościowych
- uzupełnianie słowników budynków oraz odległości między budynkami, rodzajów, typów oraz opisów zajętości sal
- oznaczanie rodzajów zajęć wybranymi kolorami
- wyszukiwanie wolnych sal
- kontrola różnego rodzaju kolizji – pełnych, ze względu na preferencje oraz związanych z prawem do użytkowania sali
- wyszukiwanie wszystkich ułożonych zajęć jednorazowych
- tworzenie wydruków w formie listy dla wykładowców, grup studenckich oraz sal wykładowych
- wydruki horyzontalne (w formie tabeli z widokiem tygodniowym) dla wykładowców, grup studenckich oraz sal
- graficzne przedstawienie zajętości wybranej sali
jHMS/dsys - Dziekanaty
jHMS/dsys – Dziekanaty – Aplikacja obejmuje wspomaganie pełnego zakresu pracy dziekanatów, działów spraw studenckich oraz kwestury Uczelni. Przechowuje dane o przebiegu studiów i osiągnięciach studentów, ewidencjonuje dane o uzyskanej pomocy materialnej i stypendiach, ma możliwość obsługi kilku toków studiów jednego studenta, indywidualnego toku studiów, kart awansowych i różnic programowych oraz różnych systemów oceniania: ocenowego, kredytowego, punktowego i ECTS. Automatycznie zalicza semestry i wylicza średnie, ewidencjonuje decyzje Dziekana i Rektora; drukuje protokoły egzaminacyjne i zaliczeniowe, drukuje rejestr zaświadczeń studenckich, stypendialnych, dla WKU, dla ZUS, dla banków. Drukuje również dyplomy i suplementy, zarówno w języku polskim, jak i w obcych. Aplikacja daje możliwość samodzielnego tworzenia szablonów dokumentów wykorzystywanych w systemie. Dane do wydruku pobierane są automatycznie z systemu. Aplikacja posiada funkcje analityczne, których celem jest wykrywanie braku spójności pomiędzy zarejestrowanym w systemie przebiegiem studiów, a wprowadzonymi do bazy informacjami o należnych płatnościach. Jest to bardzo istotne w sytuacji, gdy np.: student został skreślony, a następnie reaktywowany w prawach studenta, co pociąga za sobą konieczność wniesienia dodatkowych opłat. Ekrany wprowadzania danych informują o wykrytych nadpłatach, podpowiadają też oczekiwaną wysokość wypłaty. Po zakończeniu wprowadzania wpłat związanych z określonym raportem kasowym lub wyciągiem bankowym, użytkownik ma możliwość „zablokowania” dokumentu, co nie pozwala na zarejestrowanie na nim następnej pozycji.
Zastosowanie:
- wprowadzanie i ewidencjonowanie danych osobowych,
- ewidencja i kontrola toku studiów,
- pełne wsparcie dla punktacji ECTS – ograniczenie przy wyborze zbyt dużej ilości przedmiotów tak, aby nie przekroczyć limitów punktów,
- naliczanie stypendiów zgodnie z określonymi przez Uczelnię kryteriami,
- obsługa procesu dyplomowania, wydruk dyplomu oraz suplementów w języku polskim oraz obcym,
- indywidualne oraz masowe tworzenie i wydruk kart ocen oraz różnic programowych,
- obsługa przedmiotów fakultatywnych oraz obieralnych,
- obsługa praktyk – ewidencja, rozliczenia wypłat, drukowanie zestawień,
- rejestrowanie spisów zdawczo-odbiorczych akt osobowych,
- tworzenie raportu do GUS,
- drukowanie:
- przebiegu studiów (wyciągu z indeksu),
- protokołów egzaminacyjnych i zaliczeniowych,
- dyplomów i suplementów w języku polskim oraz obcym,
- list wypłat stypendiów,
- zawiadomień, dowodów wpłat i wezwań do zapłaty,
- list studentów wg wybranych kryteriów.
- rejestrowanie wpłat za studia w sposób ogólnie przyjęty w księgowości, w ścisłym powiązaniu z raportem kasowym lub wyciągiem bankowym,
- dokonywanie przez aplikację analizy nieuregulowanych płatności wraz z chronologicznym ich wyświetlaniem
- naliczanie odsetek od płatności przeterminowanych oraz wyliczenie szacowanych odsetek na bieżący dzień,
- drukowanie wezwań do zapłaty,
- tworzenie raportów kasowych i ich rejestrów wraz z automatyczną numeracją.
- obsługa różnego rodzaju stypendiów m.in.: za wyniki w nauce, socjalnego czy stypendium specjalnego dla osób niepełnosprawnych,
- przygotowywanie podstaw do naliczania stypendiów i wypłat poszczególnych składników świadczeń studenckich,
- rejestr złożonych dokumentów i wniosków stypendialnych,
- ustalanie typów i wysokości progów stypendialnych,
- drukowanie list wypłat świadczeń studenckich,
- drukowanie zestawień zbiorczych,
- przelewy na rachunki bankowe,
- drukowanie dokumentów PIT-11.
jHMS/kadr - Kadry
Moduł kadrowy to zintegrowanym i kompleksowym systemem umożliwiającym efektywne wspieranie prac działów kadrowych i innych jednostek obsługujących sprawy pracownicze. Zastosowanie centralnej bazy danych i wymiana informacji z innym jednostkami pozwala na wysoki stopień integracji i wiarygodności danych.
Zaprojektowane funkcjonalności pozwalają na dostosowanie prac kadrowych do specyfiki każdej Uczelni, zapewniają oszczędność czasu poprzez wysoki stopień automatyzacji procesów oraz minimalizację popełnienia błędu.
Zastosowanie:
- ewidencja danych osobowych i kadrowych pracowników,
- rejestr poprzednich miejsc pracy pracowników z automatycznym naliczaniem stażu,
- ewidencja i rozliczanie absencji,
- ewidencja czasu pracy,
- możliwość tworzenia indywidualnych harmonogramów pracowniczych,
- import elektronicznych zwolnień e-ZLA,
- podsystem przeszeregowań ułatwiający określanie skutków zmiany wynagrodzeń i naliczanie funduszu płac,
- tworzenie wydruków, które spełniają określone wymagania, ustalone przez użytkownika,
- generacja standardowych pism (m.in. umowy o pracę, świadectwa pracy, akty mianowania),
- tworzenie dokumentów zgłoszeniowych dla ubezpieczeń społecznych,
- wsparcie sprawozdawczości GUS,
- możliwość eksportowania danych pracowniczych do POL-on
- masowe zmiany w kartotekach pracowniczych,
- planowanie zadań z wyprzedzeniem.